13e December - Lucia

Tjosan! Vaknade i morse och var helt förkyld och hostig, lucia av alla dagar är väll fel dag att bli sjuk på. Men men, det gick i alla fall. 
Dagen började i Klosterskyrka, vi (skolan) kollade på när femorna och sexorna hade sitt Luciatåg. Efter det så gick jag, Ellen och Max ner till stan och satte oss på Smak, där vi träffade på massa folk ♥. Sen tog vi bussen till mälarsjukhuset, för där hade vi vårat andra Luciatåg med klassen. När klockan var tre så började sedan vårat tredje Luciatåg på Ica Ekängen. Det gick ju bra tills jag öppnade munnen typ, jag hostade hela tiden också. Så jag förstörde väll halva skiten C:
Sen jag kom hem har jag bara latat, ätit Lussebullar och snytit mig varanan minut.

Nu ska jag väll snart ta och hoppa ner i sängen. Orkar inte ladda upp bilderna från helgen, ni får dem i morgon i stället.

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0