en vanlig fredag

Kom hem från stan för ett tag sen, nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på lite bilder från dagen. Jag har typ världens fulaste bilder i min kamera x))  haha Lollo och Natta lekte ju lite med den idag ;)
Efter skolan så åkte jag ner på sran. Jag, Natta och Lollo förljde Eve till tågstationen och vinkade när hon åkte till Kungsör :) Efter det så gick vi lite på stan, jag hade tänkt köpa en ring på JC som jag såg förra veckan men den var ju såklart slut )):
Sen kom mamma och hämtade mig och min bror och vi åkte hem.

Mina fötter höll på att dö idag! Mina vita converse var helt dyblöta i morse, så jag tog mina lila. Självklart så tänkte jag inte på att dom är mycket tunnare i tyget än mina andra, för det är "sommar tyg". Så jag tappade känseln i mina fötter så fort jag gick ut :'(

Nu ska jag hoppa in i bastun och bli riktigt varm!! ♥




några bilder från idag:















                           snyggisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0