internetstrul&strömavbrott

Hej! Jag har faktit skäl till att jag inte bloggat sen i snödags (!!) I Måndags var jag alldeles för trött, i Tisdags och Onsdags så funkade inte internet jäveln och i dag så har vi haft strömavbrott i hela kjula(området jag bor i)!!! Från halv fyra tills för femton minuter sen.
Och sen nu dum som jag är så ska jag lägga in alla bilder jag har tagit med kameran och så trycker jag på FEL knapp så jag raderade alla bilder som jag tagit sän i Måndags!! Åååh jag blir så sur på mig själv! Tur att jag i alla fall hade lagt upp bilderna från i helgen :)
Ska berätta lite som hänt

Måndags: så var vi ganska trötta, vi vaknade inte förrän halv tolv. Senare på dan kom nathalie och max till oss. Vi gjorde typ allt man kan göra för att ha kul när man är uttråkade, vi körde till och med någon dålig lek som sanna kom på. Men senare så tog alla bussen (inte jag) in till stan/hem. Själv blev jag hämtad av pappsen och åkte hem och sov på typ engång.

Tisdags: så var det bara en vanlig skoladag inte så mycket att berätt om...

Onsdags: så ville vi ha lite kul i snön. så efter idrotten så kastade vi oss i snön, det var verkligen ISKALLT! vi tog ju massa bilder på det då, men som jag sa så råkade jag radera dom alldeless nyss. jag suger!!
Jag fick också smset från SKIVLAGRET igår, gissa vad... Skivan hade kommit! Så efter skolan så åkte jag direkt till Tuna Park och köpte hela paktet. Det var värsta fina boxen med skivan och en t-shirt. Kan visa er den senare :)

Torsdag: inte hände det så mycket i skolan i dag heller, så ovanligt.
Men sen när jag kom hem så gjorde jag Shai Latte och satte mig i soffan och kollade på tv. Sen heltplötsligt så blev det helt kolsvart, och så har det varit nu i några timmar. Så jag tände massa ljus och la mig i min säng och lyssnade på Kent. Nu hoppas jag bara att det inte händer igen! :)





Ledsen för det enOrma inlägget, men jag kände att det behödes. Hoppas ni inte dör av allt läsand :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0