MikrokladdKaka

Har äntligen tagit mig hem och in från snön (!!) När jag klev av bussen var du fan snö ända upp till knäna, kan ingen skotta eller ??!
Har varit och kollat på någon teater grej idag med klassen. Man fattade typ inte ett skit, dom sa ingenting under hela grejen det ända dom gjorde var att dansa i typ en timme. Efter det fick vi sluta och nu sitter jag här och smaskar på min (mikro)kladdkaka. Smeten var fan den godaste jag smakat! Men jag är ju alltid så jävla trög när jag bakar, glömmde ställa tiden så den blev inte så kladdig men det blev ju god i alla fall. Plus att den gick jätte snabt att göra.

Nu ska jag fortsätta titta på Glee  ;p



   
lite nyttig måste man ju vara också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0