rea!

Här har ni lite bilder på det jag shoppat idag, det var ju rea typ överallt. Det förvånar mig att jag inte köpte fler saker (;




linne från Carlings - 50kr (50%)



bh från Twilfit - 99kr (50%)
mysiga strumpor från Twilfit - 19kr/st
bandeau från Monki - 80kr




Ögonskugga IsaDora från Kicks - 49kr
Nagellack IsaDora från Kicks - 19kr/st
Guldeyeliner Viva la Diva från Lindex - 20kr (perfekt till alla mina gymnastiktävlingar)
Fransk manikyrpenna silver Depend från Lindex - 50kr  (fanns inte i vitt som jag ville ha:()


Jag köpte ett par skor också men dem får ni se en annan gång ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fina saker, vi måste träffas någon dag och shoppa!!!!!! :D <333

2010-12-28 @ 15:21:05
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0