Teenagers

Nu är jag hemma igen efter hela helgen!
På fredagen så åkte jag i alla fall hem till Ellen där Max och Sanna redan var. Vi satt och spelade Guitar Hero och mer, senare kom också Oskar. Efter ett tag så gick vi och åt pizza och mötte sedan upp Natta på bussen och åkte hem till Max, där vi var ett litet tag och Kalle kom. Sedan blev vi hämtade och åkte hem till Natta. Där hittade vi på lite allt möjligt. Vi pelade vi twister 8)), och kollade kattungarna - så jävla sööta! Sen kom vi på att vi ville hoppa ut i snön. Fett KUL!! Efter det kollade vi på Case 39, den var bra men jag trodde fan den skulle vara läskigare. Sen gick vi upp till nattas rum och låg och flumma tills alla förutom jag, ellen och max somnat. haha fett bäst, vi tre hade ju tänkt dygna men när klockan blev fem så råkade jag somna Oops(!) och då somnade dem andra okså. Haha.
 Imorse så vaknade vi vid tio, så jag är så jävla trött nu! Har varit på väg att somna flera gånger, men det får vänta. Vi åt typ frukost sen orkade vi inte göra något så vi låg på alla madrasser och var halvt döda.
Sen kom min pappa och hämtade mig och jag åkte ner till Kjula skola för att träna "mina småbarn"
Och nu sitter jag här och väntar på att klockan blir "dags att gå och lägga sig"!!









































Tack för helgen!♥

Kommentarer
Postat av: ellen

finns inga ord för hur jävla roligt jag hade.

bästa helgen i mitt liv.

jag älskar er!

<3

2010-12-05 @ 17:34:50
URL: http://resistens.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Vad kul att du ville delta i dagens lucka :)

nummer 6 är nu öppnad, så kolla om de va du som va bakom :)

om inte, så kan du anmäla dig till lucka 7 i samma inlägg

2010-12-06 @ 08:25:39
URL: http://liindblaads.se
Postat av: nathalie

tack själv ebba, det var otroligt lyckat. Gillar er alla starkt!

2010-12-12 @ 20:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0