Uppe sent..

Klockan är mycket men nu kör vi... ;)
efter att natta piercat naveln så gick vi på stan en liten stund, jag köpte lite hårfärg. Sen kom min pappa och hämtade mig, vi åkte ut till Tuna Park för han ville ha lite hjälp med att handla julklappar. Hittade snygga armband på Vila, så köpte pappa åt mig, Tack♥
kom sedan hem och kollade på Vampire Diaries, jag var tvungen att kolla på avsnittet TRE gånger innan min hjärna kunde smälta in vad som hände. Så jävla bra!
Efter det så har jag slagit in alla julklapparna tills nu. Klockan är fett mkt så jag ska sova nu!
GodNatt & GOD JUL!!♥



vila 129kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mason död inte värt att kolla längre :(

2010-12-24 @ 10:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0