tack för det fina

Nu har jag varit på stan och shoppat mycket (visar er senare).
Hade tänkt att lägga in lite bilder/text från julafton och juldan :)

24/12 - Julafton
Vid nio tiden så kom Elin och Kjell och åt frukost med oss, när klockan var elva och dom hade åkt hem så satte vi oss i vardagsrummet och öppnade lite julklappar :). Jag fick tre böcker, eclipse boxen, presentkort från twilfit och carlings, ett par varma sockor, ett zebrarandigt linne från carlings, en t-shirt från carlings, tre st målardukar, nitarmband och en väggklocka i glas. Efter det så satte jag mig och färgade håret och blev lagom klar till Kalle ;) (ni får se bilder sen)
Vid fyra så kom morfar över och vi åt lite julmat. Jag fick också en julklapp av honom, pengar.
Senare på kvällen så gick vi hem till morfar&margit där margits barn/barnbarn var. Vi fikade och satt och prata men vid elva så gick jag och erik hem. Jag la mig vid teven och kolla på film, läste en bok och somnade nån gång vid ett.

25/12 - Juldagen
När klockan var två så åkte vi hem till våra kusiner i Slagsta. Vi gjorde lite allt möjligt, satt och prata, kolla lite på teve, åt massa god mat och öppnade våra julklappar. Kul var det iaf!!
Fick biljetten till Mcr konserten i sthlm, fyra böcker till, ett hallsband, örhängen, stickad tröja, väska, spets linne från jc, tror jag har missat något men jag kommer inte på vad. När klockan var någonting vid elva så åkte vi hem.
Riktigt nöjd med dagen, tack!♥



julafton



juldagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0