lucia tåg

Hejsan hejsan, nu har jag precis kommit hem och jag försöker nu värma mina fötter. Jag känner dom inte!
Iallafall, till dagen. Idag så hade vi vårat fösta Luciatåg med klassen, man får ju säga vad man vill om hur det gick (; Men vi hade ju lite kul iaf. Efter det så gick jag, Sanna, Ellen och Max till Ellen, det var skiitkallt! Sen när vi hade varit innne ett tag och ätit så bestämde vi oss för att hoppa ut i snön. Det är fan det bästa med snö, fast jag måste nog skaffa varmare skor "/
När vi varit ute i 50minuter så gick vi in. Och jag lovar, ingen kände typ sina fötter...
Så vi slängde oss i sängen och försökte värma oss, och där blev vi kvar hela "kvällen".
Nu ska jag kolla lite på Vampire Diaries!
Ha det bar♥













vi hade ju tänkt att ta lite bilder utomhus men jag hittade aldrig min kamera.
sen när vi kom in igen så känner jag i mina fickor, gissa vad som låg där...
min kamera! jag hade altså haft den i fickan hela tiden. smart ebba, smart








puss & kram skummbanan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0