vinterkyla

Hejsan Svejsan! Kom hem vid fem idag - var tvungenn att stanna kvar i skolan och göra ett Musik Prov, jag tror det gick bra :)) - så jag slutade halv-fem "/
Inte nog med stanken i hela stan - det stinker kattpiss i typ halva eskilstuna - så missade jag såklart bussen. Så mamma kom förbi och vi åkte in till tågstationen och hämtade upp bror som kom från skolan.
Sen har jag setat här hemma och kollat lite på vad jag önskar mig i julklapp, och även vad jag ska köpa i julklapp. Jag har inte köppt en ända än!!

Nu sitter jag och äter lite lasange och ska kolla klart på Harry Potter och Fången från Azkaban, som jag började på i söndags. Våran signal-grejj till tvn funkar tydligen inte just nu. Alltid ska det vara något! Hoppas den funkar (senast) på torsdag annars får jag panik!





en härlig vinterbild som jag tog i morse♥ (från mobilen tyvär, därför är den suddig)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

stanken kommer från utanför Örebro.. det hade typ blivit någon kemisk reaktion, och det stinker i Hela eskilstuna + mer.. eeeuwwww.. hah jag tycker att det luktade typ köttbullar :p <333

2010-12-07 @ 20:53:51
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0