dålig uppdatering

TjollaHopp! Förlåt att jag inte har bloggat på länge men i går så funkade inte min mobil när jag tänkte mobilblogga och sen när jag kom hem så hade jag verkligen ingen lust... Men nu är jag tillbaks och ska gottgöra er, det låter väll bra?

GÅRDAGEN: efter skolan så åkte jag till Tuna Park med Ellen och Sanna. Vi sprang runt några varv på tuna park och sen när ellen och jag skulle in på Skivlagret och köpa skivan så hade den inte kommit!!! Fett ARG(!!!) så nu väntar jag bara på att dem ska skicka ett sms till mig så fort leveransen kommer...
Efter tuna park så rullade vi ner på stan och gick in på Åhléns. Där fanns såklart skivan så ellen köpte den (:@). Jag ska iaf vänta tills dem får den på skivlagret eftersom jag ska ha nått 'paket' grej med en t-shirt också :)

Idag iallafall så kom jag hem och kände att det verkligen börjar närma sig jul. Saffrans bullar och JulMust stod på bordet. Grr.. vad gott!!


Kommentarer
Postat av: ellen

kunde ju inte vänta på att köpa den (;

jag älskar julkänsla!:d men det är skittråkigt när det är iskallt och snöstorm hela tiden..!

sv; ja, så himla söööta!

<3

2010-11-25 @ 16:33:40
URL: http://resistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0