Gymnastik♥

Saknar er som fan!!
Har inte kunnat träna på typ 6 veckor nu, det känns tomt och jag saknar er tjejor!!
Har ju varit sjuk i fyra veckor med något jobbigt virus, nu dem två sista veckorna så har det blivit mycket bättre men jag får fortfarande hostatacker så att jag inte kan andas (!) och inte nog med att jag fått lida i över en månad så kom min astma tillbaks när jag blev sjuk så det blir bara ennu svårare att andas. Jag hoppas att jag kommer kunna börja träna snart i gen för det är faktist en del av mitt liv, NI är en del i mitt liv! Jag älskar er Orangea!!!

GYMNASTIKEN GENOM MINA ÅR
(hittade inte så mycket bilder från när jag var mindre)



 2003



haha lilla jag, försökte mig på en handvolt (;


2005



Den här tävlingen kommer jag i håg så himla väl. Jag hade precis fått flyttat upp till en ny nivå och grupp, och vi skulle tävla tillsamans för första gången. Det slutade med att vi kom tre (:
Jag & Ella på bilden♥



Kan ni gissa vem det är?? I dag är hon en av mina bästa vänner...




Ja Lovisa, det är du...♥

2009



Stockholm efter en tävling - gud va små vi var...



Boda Borg med hela laget!







fristående..♥





vilsta badet efter träningen♥




2010





våra snygga strumpor, orangea ofc♥



RM (riksmästerskapen) Hellsingorg 30 april - 2 maj ♥



Stadium Sports Camp med er♥



SSC♥



Ledarhelgen i Tällberg♥



Vår senaste RM resa till Lanskrona!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Våran senaste tävling i Katrineholm där vi kom 3a ♥


GYMNASTIK är fan en av dem bästa sakerna som hänt i mitt liv och serriöst tjejer, JAG ÄLSKAR ER!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0