26 november

Kom hem från stan för en liten stund sen. Gick till Espresso House med Sanna, Lollo, Eve, Ludde, Milliz och Anton som kom och gick, satt där i flera timmar och hade kul, Tack!
Försökte ju Mobilblogga typ 5OO gånger men det funkade ju inte, VARFÖR?? :o
Sen i alla fall så gick vi på stan en stund och hittade inte så mkt, men det var ju kul iaf :)

Nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla på något bra, det blir väll typ CSI eller något. Det finns verkligen INGA bar program att titta på på fredagar!! :((



Bilderna från Espresso House (som jag tänkte mobilblogga med (!!))






pluss en till bild, men jag märkte nu att både evelina och jag ser helt skela ut :)) haha


Kommentarer
Postat av: ellen

..bilden på dig och eve..?<3

2010-11-26 @ 21:37:07
URL: http://resistens.blogg.se/
Postat av: Lovisa

...hah, ja ellerhur??...



<3

2010-11-27 @ 12:48:28
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0