Vad ska man välja..??

Hej hej, i dag var vi på gymnasiemässa. Har ingen aning om vad jag vill bli men stylist programet på plussgymnasiet intreserade:) Det fanns inte så mkt att göra, men det var kul i alla fall. Med roliga vänner blir allt bra! Jag Ellen och Lollo drog till donken, pluss typ halva skolan eftersom det var LEVERGRYTA! Man bah ooO gott! 
Nej nu måste jag sätta mig och plugga, biologi prov i morgon då önska mig lycka till! slänger in en bild på mig i dag inte så mycket att se men. (min mobil kamera suger btw)


Ha det bra puss o kram skummbanan!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha.. levergryta.. får rysningar av bara tanken.. ska oxå plugga.. hah <3

2010-11-16 @ 18:27:15
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0