nothing

Nu har jag inte bloggat på länge - ledsen för det. Men jag har haft (och har fortfarande) sååå mycket att göra. Men jag ska försöka skärpa mig lite.
Idag gick jag iallafall på stan med Lollo och Sanna och jag kan ju säga såhär, inget mer shoppande för mig denna månad... hhaha nejdå. Men jag handlade rätt mycket och känner mig nöjd :) Ni får se det imorgon hade jag tänkt.

Gjorde illa ryggen igår när jag tränade (bajsbajsbajs!!!) jag som trodde att mina ryggproblem skulle försvinna snart, men inte då.. Har haft så jävla ont idag så att jag mårilla! Var hos min kiropraktor idag och han sa att inte en ända kota låg på rätt plats, mysigt! Och jag som ska tävla på söndag :s

Nej nu tänker jag stoppa i mig lite mer värktabblatter och sedan hoppa ner i sängen.
Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sugen på att vinna något snyggt smycke som t.ex: earcuff eller dubbelring?

Gå in på bloggen, läs reglerna och välj vilket smycke du vill vinna!

Tävlingen är i samarbete med Josign.se så är väldigt snygga smycken du kan vinna med lite tur^^



Dessutom kan du vinna en diffuser till din systemkamera på min andra blogg: http://planetarygo.blogg.se

2011-04-08 @ 09:21:11
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0