13 april

Har precis kommit hem från träningen, och gud vad slut jag är nu. Mina muskler kommer börja strejka snart...

Min Skoldag: Körde ett skivstångspass imorse på friskis, och det var grymt bra träning. Något jag verkligen skulle kunna tänka mig att fortsätta med. Sen åkte vi tillbaka till skolan och kolade på filmen This is England - bra film faktist. Sen så slutade vi! Grymm Dag!
Men problemet är att jag är så jävla trött, har sovit jätta lite senaste dagarna, så idag har jag bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt.
Därför så ska jag hoppa in i duschen nu.

Kommentarer
Postat av: lovisabengtsson<3

sv; OMG SMARTIS!!!!

jo men så gör vi, ska bara börja prenumerera ;)

kyss<3

2011-04-13 @ 21:11:34
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0