14 februari - dålig start på dagen

Jag som trodde att den här dagen skulle bli bra, men nej. Början på dagen har varit sämst (och det har bara gått tre timmar).
Först vaknar jag och ser att det är -22grader ute!! Serriöst snön var väll en sak men det här. Jag vill inte ha mer vinter. Ge mig vår, Vår, VÅR!
Sen när jag var på väg till bussen så märker jag att jag var väldigt sen så jag börjar springa nästan och när jag äntligen kommer fram så ser jag bussen åka därifrån. Jag var typ fem meter från busshålsplatsen vafan!
Så då var jag tvungen att gå tillbaka hela vägen hem igen i -22grader. Mitt hår var helt vitt av frosten och jag har fortfarande ingen känsel i tårna :(
Jag hoppas att ni har haft en bättre start på dagen än vad jag har.

Nu tänker jag fixa en stor kopp med varmchoklad, sätta mig i soffan och vänta tills nästa buss kommer (typ vid elva -.-)

och förresten, Glad alla ♥dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0