presenter

Jag har hittat sladden! Så bilderna från i tisdags får ni sen. Nu hade jag tänkt att visa presenterna jag fick.


                                       1. Akustisk Gitarr - från familjen



                                    2. Reebok EasyTone skor - från familjen
                                         3. "Collagetröja" - från ellen, lollo
                                          4. "Collagetröja" - från familjen
                            


                                             5. Bas linne - från familjen
                                        6. Magkort linne - från ellen, lollo
                                         7. Magkort linne - från familjen
                                     8. Mjukt skal till min iPod - från familjen
                                             9. Dubbelring - från familjen
                                             10. Armband - från familjen
 

Kommentarer
Postat av: Anton SH

Kul med gitarr! duktig påre?:)

2011-03-13 @ 00:43:42
Postat av: ebba

sv; ja! blir bättre och bättre :)

2011-03-13 @ 14:54:14
URL: http://ebbatornbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0