16 januari - trött tjej

Nu är jag tillbaka vid datan igen. Ellen och jag är typ trögast i världen - men bara för en dag. Det började med att jag kollade fel på busstabellen för jag glömde bort att det var söndag. Sen när vi är halvvägs ner på stan så kommer jag på att det inte ens är öppet efter fyra eftersom det fortfarande är söndag... haha.
Så vi vände igen och åkte hem till Ellen istället. Sen fick vi skjuts till isstadion och kollade när kilarna tränade.



Anledningen till att jag inte bloggade något i fredags och lördags var att jag faktist inte hann.
I fredags så sov Ellen, Natta, Max, Lars och Kalle hos mig, och Oskar som bara stannade över kvällen.
På lördagen sen så gick vi upp rätt så sent och sen när alla hade åkt (förutom ellen) och jag hade duschat så åkte jag och Ellen tillsamans hem till Ellen. Där tjockade vi oss med kinder maxi och dill chips till filmen Min Granne Totoro, riktigt gullig. Och laddade inför MCR konserten i mars !!!
Sen vid ett nån gång så blev jag hämtad och åkte hem o sov. :) 


Jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

älskar er!

2011-01-17 @ 21:22:13
URL: http://resistens.blogg.se/
Postat av: nathalie den bästa:d

älskar er<3

2011-01-28 @ 13:22:57
URL: http://nathalieemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0