2 januari

Tjenarehoppsan :)
I går när jag kom häm var jag trött och orkade inte blogga någe, hade tänkt lägga upp bilderna i dag men i morse så kom kusinerna från Lindesberg hit så jag har inte hunnit. Dom åkte hem för typ en timme sen och nu orkar jag inte lägga upp dom så dem kommer i morgon.

Jag, Lisa och Lina åkte in till Tuna Park idag iaf. Köpte två par ringar, nagellack, toffsar och ett par mjukisbyxor, kan visa er i morgon. Efter det så åkte vi hem och la oss och kollade på Raise Your Voice, en av dom bästa filmerna jag sett ;)
Hade i alla fall suuperkul i dag, älskar er♥

Nu hade jag tänkt krypa ner under täcket och kolla på någon film och ha det mys.


   

Kommentarer
Postat av: lisa

älskar dej också <3

2011-01-03 @ 00:28:46
URL: http://lisatornbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0