försov mig..

Jag hann inte blogga någonting igår för jag var upptagen hela dan. Jag försov mig och vaknade halv ett (!)(jag har aldrig i hela mitt liv sovit så länge och så var jag tvungen att göra det då...) så jag stressade mig klar och hann precisis ut till Sundbyholm till halv tre. Jag var där med min gymnastik grupp och vi hade våran lilla kväll på hotellet. Vi badade tunna, bastade lite och massor med mer, älskar er tjejor !♥
När jag kom hem sen så var kusinerna här på besök, så jag hann inte blogga någe mer på kvällen heller.

Hade tänkt lägga upp lite bilder från igår, men jag kan inte hitta min kamera. Tror den ligger någonstans i min väska men jag kollar sen, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för ikväll ska vi ner till underbara grannarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0