hur slö kan man bli?

Jag har seriöst världens slappar dag idag. Imorse så vaknade jag vid halv tio och gick bara upp från sängen två gånger för att hämta frukost, tills tre ungefär då jag bestämde mig för att göra något och nu har det gått en timme för att jag inte orkade sarta datan ens... haha.
I fredags så åkte jag, Ellen och Lars hem till Max efter skolan och sov där. Jag försökte mobilblogga lite men min mobil är som den är - och lever sitt egna liv - så jag gav upp efter ett tag. På lördagen sen efter att jag åkt hem så var jag halvt död hela kvällen, så då orkade jag inte heller blogga något.
Nej nu hade jag tänkt hoppa in  duschen och sen se till att laga någon mat till mig själv också :)
skriver mer sen.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0