this is fact, not fiction

Gaaaaaaahhh!
Det finns så mycket att vara sur över just nu!
Min dator är segaste i världen + Det har varit världens bajsväder ute + Mitt internett har inte funkat pga. vädret = ingen uppdatering.

Men nu är vädret bra igen och det mästa funkar :)
Så vad har jag gjort idag??
Varit inne på typ tusen sidor och lagt miljoner grejer i shoppingbaggen/kassan och varit sååå sugen på att skicka efter. Men jag försöker att spara mina pengar, till vad vet jag inte. Men jag har bestämt mig att jag inte ska shoppa så mycket mer. Så får vi se hur länge jag kan hålla det ;)







Imorgon är det midsommar,                                                                                  
och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig...
önskar att jag hade mitt röda hår och den här klänningen ↑ , tillsammans med snygga smycken hade varit perfekt! Men nu har jag ju varken klänningen eller den röda hårfärgen.
Man tar vad man har, så jag får väll rota fram någon gammal klänning ur garderoben och göra det bästa av situationen. Ska iaf bli riktigt roligt imorgon, hoppas det blir bra väder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0