jag ska bli bättre !

Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt för urusel uppdatering!
Men dom där dagarna innan skolavslutningen hade jag mycket att göra, var stressad och fick aldrig tid över till at blogga. Och nu dom senaste dagarna så har jag vid varje tillfälle jag fått, bara vilat och tagit det lungt.

I onsdags så egnade jag halva dan åt att fixa och planera klart inför niornas middag, som jag och en kille till höll i. Och andra halvan av dan serverade jag då på middagen. Lyckat blev det och det var as kul! :)

I torsdags så var det Kabaré på skolan, och vissa var grymt bra! Sedan åkte jag och toppade och klippte upp mitt grymt slitna hår, och färgade det brun/svart igen.

I fredags så var det skolavslutning. Vi sa typ hejdå till alla och fick våra betyg. Åkte vidare till stan och åt mat med Lollo och Anna, trevligt. Tog bussen hem och bytte om. Mot kvällen så åkte jag ut till borsökna, badade. Åkte hem till Lollo och fixade oss igen och åkte sedan tillbaka till massa trevligt folk. Grymt rolig kväll som tog slut alldeles för snabt!

I lördags när i princip alla andra var på studentfest, så satt jag hemma och latade mig.

I söndags så var det sannas födelsedag! Vi träffades på kvällen i borsökna och grillade. Massa folk var där för att fira henne. Men kvällen varade för kort eftersom det kändes som om istiden skulle börja om på nytt.
Nathalie följde med mig hem och vi kollade på film och satt och pratade länge.

I dag så åkte Natta hem vid ett, jag spenderade eftermiddagen till att städa. Och kvällen har jag ägnat åt O.C och Stylisterna. 


Där har ni det senaste lite kortfattat. Jag hade egentligen velat visa er massor med bilder från alla dessa dagar. Men trög som jag är så har jag typ inte fotat någonting under dom här dagarna. Jag måste verkligen bli bättre på att ta upp kameran.



    tog iaf lite bilder i söndags, så jag bjuder på två resten ligger på facebook



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0