live for greatness

Oj oj oj, tiden bara rinner iväg.
Halva dagen har jag typ legat i soffan och sovit/kollat på tv. och den andra halvan spenderade jag inne i stan. Morfar hämtade mig och min bror och vi tog en lunch tillsammans med kusinerna, trevligt! Sen så kunde jag inte hålla fingrarna borta från plånboken och all härlig rea. Det blev en über snygg frans-väst från gina, och ett armband. Jag visar er imorgon. Även fast jag sovit flera timmar på dagen så är jag fortfarande trött (varför!?) därför så tänker jag snart gå och lägga mig. Ska även ta och berätta om mina fyra dagar i katrineholm, men det tar vi imorgon.

GOD NATT

             

Kommentarer
Postat av: ellen

pratar ju aldrig med dig kvinna?!

hör av dig ): vet ju inte hur jag ska nå dig :c<33

2011-06-24 @ 17:23:38
URL: http://ekjellbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0