27/o6/11

Hej hej, nu är jag här igen. Tjejen som är dåålig på att uppdatera!
Nej men asså dagarna har gått sjukt snabt och hallå det är faktist sommar vem orkar sitta vid datan 24/7 då liksom.
Igår var jag och firade min kusin som har fyllt 21 ! :) grattis (igen)!

Idag har jag varit på tränings"läger" (tycker inte att namnet läger är direkt passande ;)) För vi tränar från tio - fyra, två dagar i rad. Men det är grymt kul!!
Jag har redan träningsverk (eftersom jag inte har tränat på fyra veckor) så jag vill inte alls veta hur det kommer kännas när jag vaknar imorgon bitti.
Ska försöka gå och lägga mig tidigt så att jag kan va pigg o gla, prestera bra imorgon också.

ska ta och kolla på en film, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0