28 mars

Hej Hej!
Har sprungigt runt som en yr höna här hemma och letat efter mina tränings kläder, men nu tror jag att jag har hittat allt. Ska alldeles strax åka in och träna lite (taggA!) Sen har jag typ en hög på två meter med skolarbeten som måste göras, hur fan ska jag hinna med det ?!

Igår så bloggade jag inget för att jag inte hade någon dator. Jag var iallafall ute i Tuna Park med Lollo, Sanna och Natta. Shoppade lite grejor (visar er en annan dag) och så kollade vi på Eric Saade som var där, haha. Men jag måste erkänna att han är grymt söt och påtal om han överarmar *dreggel* , jag dööör!
Aja nu måste jag byta om så att jag inte blir sen :)
bajj ♥

Kommentarer
Postat av: AMYAH

tävlingen om smycken från Josign är avslutad nu.

Kolla ifall du vann något! :)

2011-03-28 @ 22:55:41
URL: http://amyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0