fullt upp

Heluu :) Igår hann jag inte blogga någe mer. Sanna och jag åkte in till stan och fikade med Jonathan och efter det så drog jag till träningen och kom hem sent. Nu ska jag  alldeles strax gå ner och träna "min småbarnsgrupp" och efter det så ska jag åka in till stan där min farbror har sin lägenhet. Jag ska nämligen städa den åt honom och tjäna massa cash ;) Det är fan värt det! Vi får se om jag hinner blogga någe mer sen när jag kommmit hem för jag måste sätta mig ner och plugga lite till ett prov. Det skulle vara bra om jag han packa också... Hur ska jag hinna allt.?!?



                                         på torsdag åker jag till sthlm!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0