My Chemical Romance - live på annexet i stockholm artonde mars

Hemma igen! Förlåt för dålig uppdatering men det gick inte att mmsa bilderna till bloggen och jag tyckte att det skulle blivit lite tråkigt med bara massa text hela tiden så jag bloggade bara en gång. Men asså fyfan vad bra det var!! Jag vill bara tillbaka, kan inte beskriva känslan. Jag säger som nora; Nu kommer jag dö lycklig! :')

Dagen började med att vi steg upp vid fyra på morgonen, drog på oss massor med kläder, och jag skojjar inte. Jag hade strumpbyxor, jeans, tre par tjocka lurviga strumpor, tre linnen, en t-shirt, en tjock tröja och en fet dunjacka + sovsäcken jag satt i hela dan, och jag frös. Vi tog tunnelbanan till globen, och satte oss utanför Annexet i kön. Vi fick platserna 57. 58. och 59. Sen så satt vi där i lite mer än tolv timmar och jag hade inte klagat om det bara inte hade SNÖAT. Blev så jävla sur när vi såg hur dom små vita flingorna började falla och förvandlas till värsta snö ovädret. Men tillslut så blev klockan halv sju och dom släppte in oss. Kan inte beskriva lyckan när vi kom fram till staketet framme vid scenen och såg att det nästan var tomt fortfarande. Enligt mig så hade vi nästan dom bästa platserna i hela lokalen. Efter en lång tids vänta så började förbandet, Lost Alone. Efter ennu längre väntan så kom äntligen MCR in på scenen!
Vi dansade, sjöng och hoppade i några timmar och det tog slut allt för snabt.

Det var den bästa dagen i mitt liv!



Kommentarer
Postat av: ellen

ÅH DET VAR SÅ JÄVLA JÄVLA JÄVLA BÄST. BÄSTA DAGEN I HELA MITT LIV.

BILDER? :'d<3

2011-03-19 @ 19:57:13
URL: http://resistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0