jag har en anledning - en ganska bra en

Hej hej!
Nu har inte jag bloggat på väääldigt lång tid. Men sen i söndags så har jag legat hemma och varit sjuk. Har inte alls mått bra, och min doktor kom tillslut fram till att jag hade bihåleinflamation och något virus som får mig att hosta. Och det hade jag redan räknat ut för länge sen eftersom hela huvudet har dunkat av smärta och jag har haft en iriterande hosta sen i påskas, hah! Det kommer vissa tillfällen då jag känner för att knuffa in den feta gubben som kallar sig doktor ut genom fönstret. Han är lika mycket doktor som jag har bloggat den senaste veckan - alltså inget alls!

Nej nu ska jag sluta vara dum. Hoppas att ni har haft en betydligt bättre vecka än jag har haft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0