Nice

Hejsan!
Ledsen att jag inte bloggat på några dagar men dom senaste två dagarna så har pappa setat och betalat räkningar och deklarerat så jag har knapt vistats i mitt eget rum (där datan står). Men nu är det jag som har tagit över mitt skrivbord igen och så ska det förbli! haha. Igår så var jag hemma hos Ellen, hennes syster har rensat sin garderob och sålde/säljer massor med saker. Checka in hennes blogg! Så idag så bestämde jag mig för att köpa två par skor av henne, jag ska få dom imorgon. Så jäkla snygga!
Nu ska jag setta mig ner och försöka koppla av, värma mig med en stoor kopp té och kanske fixa mina naglar lite.


 orange! så hett!
  något jag kommer att andvända flitigt i sommar är 
  orange. inte bara på nagelack utan kläder, smycken 
  och massor mer!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0