fearless

Tjenare!
Vädret fortsätter bara att vara underbart! Shit vad jag känner att jag tjatar om vädret, men jag bara älskar det. Kommer aldrig att få nog av värmen och solen. Inte heller alla underbara kläder man kan ha på sig. Men men nog pratat om det för annars så kommer det väll börja snöa igen eller någe...

Skolan idag har varit riktigt bra för att vara en måndag snabbt har det gått :)
Efter skolan så tog jag bussen och hoppade av vid kiosken och cyklade hem resten av vägen. Sen la jag mig på studdsmattan och solade och pluggade lite :)

Jag skulle egentligen ha tränat ikväll (har fan inte tränat på tre veckor!!) men icke...
Jag är fortfarande jätte jätte täpt i näsan så jag har fan problem att andas, varför blir jag alltid supersjuk så fort jag blir sjuk för. Det är så himla tråkigt.. :(

Aja, just nu så sitter jag och kollar på Total Blackout, undehållande haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0